Eindelijk in gebruik.


Nadat ik deze blog al tijden en tijden geleden heb gemaakt heb ik er niks meer mee gedaan. Vanaf nu gaat dat anders worden. Niet dat het voor mensen behalve mij enigszins interessant zou kunnen zijn maar dat boeit NIKS!!!

:D


Waar ben ik op internet nou mee bezig. Nou.....


hiermee bijvoorbeeld.



of met:

http://www.usslancelot.com/ ben ik ook wel een uurtje om de dag mee zoet.


Maar meest ben ik toch met mijn nieuwe functie bij de Global ERP Service Desk van Amgen ELC Breda bezig. Ik ondersteun daar EDM quality en BPDI voornamelijk.


De eerste maand ben ik alleen maar bezig geweest met leren! Leren leren leren en nog eens leren. Dat zal je leren zullen velen denken.... en dat klopt. :D


Maar goed, as of yestergisteren heb ik alle "verplichte nummers" vwb courses afgerond dus vandaag gaat ik aan de fooooown.!


Lekker telefoons aannemen, probleempjes maken... eeh oplossen.. :D


Verder... Ga ik volgende week op vakantie!!! YESYESYESYESYES!!!


Ik ga volgende week lekker naar LanCamp! Lekker 10 dagen lannen in een tent in Belgiestan!




Nou, ik moet me preppen voor me werk. Ik vul deze shit later verder aan. Check back want DIT IS DIE SHIIIIIT!



was geblaat door,


deuZige


"aint nobody deuZiger than me!"

Reacties

Populaire posts