STARTREK XI op 07 Mei 2009 in NL in Premiere!!!



Howley vokkin' shjiett dudez!!!!! This movie is going to be the best movie ever. Not just the best trek movie (that sounds iffy to Dutch people..... ;P) but i really mean the best movie ever.

Goed ik zal bekennen dat ik geenszins neutraal ben wanneer het op StarTrek aankomt maar deze shizzle gaat extreem vet zijn!!!! Shit zeg, dit is een zwarte dag voor kippen over de hele wereld. ALLEMAAL zijn zij vandaag al enkele keren hun vel kwijt geweest aan mij!

Iedere keer als ik die vet roelende, wreed uit de plaat vliegende, zwaar rielekste trailer zie krijg ik kippevel. Nooit gedacht dat Kirk, zonder Shatner, zou kunnen werken.

Je kent wel die fanfilms, met amateurs die de origional cast naspelen in van die amateur fillempies, en geen van hen mag van mij zelfs maar naar de echte Kirk kijken, maar nu al, nu ik de trailert alleen nog maar hebt gezien weet ik al dat Chris Pine een betere Kirk is dan Shatner ooit was of zal zijn!!!!

Check it ouwt!!!!!

Reacties

Populaire posts