Weer een weekend overleefd.

Afgelopen weekend weer een 'zwaar' weekend gehad. :)

Eerst op Zaterdag een feesie gehad. Bij Denise thuis. die was jarig. Was een Thema feest eh... lache.... thema was zwerver. Dus ik met "wil work for food" bordje om mijn nek met me vrouw daarheen. Nou het was bere gezellig. Veel singstar gespeeld die avond, met een man of 8. Was lache... alleen jammer dat eye of the tiger er mee uitscheej toen ik em met Michel most zingen. :S

De nacht was ook best vaag. Ik heb me laten vertellen dat ik gesnurkt heb maar dat kan helemaal niet! Ik heb niet eens geslapen. Ik heb me de hele tijd aan het storen geweest aan het feit dat ons luchtbed kadûk was en dat ik op het koude beton lag.

Zaterdag ben ik creatief bezig geweest. De site van de Raamsdonksveerse ReggaeFèr maar weer eens een stukkie beter gemaakt. Dit op locatie bij de organisatoren van die ReggaeFèr (Irie Chris en Cindy). Ook dat was best gezellig. Ik zou zeggen: does kaaike op die site en let mie noow wat je er van vind: http://www.reggaefer.nl

ZlaterZ!

deuZige

Reacties

Populaire posts